Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Morzsi vagyok

2007.11.24. 21:46 - Marketinges

Címkék: kutya állat labrador retriever morzsi

Bemutatkozom: Morzsi vagyok. A Gazdimnak Morzsika. Jól nevelt, szép, másfél éves Labrador lány.
Tudom: egyesek szerint a Morzsi az fiú név, de ez engem nem zavar. A lány nevek általában a-ra végződnek, mint Sára, Anna, Réka, Dorka, Béla. (Ja a Béla az asszem nem lány név, mert a Gazdim úgy szólítja az egyik kertészt. És az nagyon nem lány.)
Szóval akkor lehetnék éppen Morzsa is, de én maradok a Morzsikánál.

A Gazdim szerint én egy csodakutya vagyok és szerinte mindenkinek ilyen kutya kéne, mint én. (nem tudja, hogy belőlem csak egy van!)

Itt éppen fekszem egy picit. Még nyáron.
Azért kezdtem ezt az e-vakkantgatást, hogy minél többen ismerjenek meg minket, Labradorokat. Mert mi nagyon jó kutyák vagyunk, meg szépek, meg okosak, meg hűségesek, meg ... most több nem jut az eszembe.
Fogok vakkantgatni arról, hogy mi alapján válasszunk kiskutyát, hogy mit kell tenni velünk, hogy jól neveltek legyünk, hogy jó kapcsolat legyen köztünk és a gazdink, a családunk között.

Meg persze sok vakkantás lesz rólam: Morzsiról!

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr57240702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsi 2008.01.05. 22:05:08

Sziasztok!
Nekem van egy 4 hónapos csoki színű kan labradorom! Nagyon imádom! Gondolni sem mertem volna, hogy ennyire imádnivalóak. Legnagyobb megdöbbenésemre rengeteg emberi tulajdonsággal rendelkezik! És meglepően okos! Kb. 1-2 hét alatt lett szobatiszta, leül, lefekszik, felmegy aludni, ha látom hogy fáradt, és felküldöm. Egyszóval imádnivaló!!


süti beállítások módosítása