Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Szegény Morzsika beteg!

2007.12.10. 20:28 - Marketinges

Címkék: labrador állatorvos retriever hajrá morzsi hajrá labradorok

Morzsika az állatorvosnál


A Gazdim nagyon megijedt, mert szombaton alig mentem oda hozzá. Bánatosan feküdtem, és amin a legjobban megdöbbent: hogy nem akartam enni. Nagy duzzogva a kezéből csak megettem a kaját, de csak a Gazdim kedvéért. Nem esett túl jól. Hasmenésem is volt, és nagyon gyenge voltam. Mondta is a Gazdim, hogy pont olyan vagyok mint egy kisgyerek, mert én is hétvégén betegszem meg, amikor nem rendel az orvos. Hát egy labrador tényleg olyan mint egy kisgyerek. Olyan aranyos!

Hétfőn elvitt engem a Gazdim Mártához, az állatorvoshoz. Igazság szerint szeretek a Mártához járni, egyrészt mert én egy nagyon jófej labrador vagyok és mindent szeretek a Gazdimmal csinálni, másrészt meg szeretem a Mártát is, mert kedves hozzám és mindig kapok tőle jutalom falatot. Neki golden retrieverjei vannak, 4 darab. Unokatesók. Még nem láttam őket, csak mondta.
A rendelőben sokáig keresgéltem, és a Gazdim kérdezte is, hogy mit keresek. A lovat kerestem, de nem találtam. Az állatorvosi lovat. Például egy ilyet. Na mindegy.
Márta azt mondta, hogy lázas vagyok, mert bakteriális bélfertőzésem van. Meg hogy bűzős a székletem. (az szerintem máskor is az) Gyakran van ilyen a faluban, megfertőzik egymást a kutyusok. Szerintem én a suliban kaphattam, de ki tudja?
Persze egy labrador könnyen kap ilyen nyavalyát, mert sajnos mi labradorok nagyon szeretjük megenni a szart, és ha nem figyel a Gazdim, akkor én is szoktam ilyet csinálni. Ilyenkor nagyon haragszik a Gazdim, de hát az ösztönök... Persze még mindig jobb a labrador mint például a beagle. A Gazdim nővérének beagle kutyusa van és az folyton a szarban hempereg. A nővére meg idegösszeomlást kap. Lakásban lakik a beagle. Hát az tényleg kemény lehet!
Visszatérve a betegségemre: kaptam gyógyszert, meg diétáznom kellett. Diétás kutyakaját kaptam, meg a Gazdim mamája főzött nekem rízst, meg csirkét. Már picit jobban vagyok.
El is határoztam, hogy hamarosan vakkantgatok a betegségekről.

 

Addig is Hajrá Morzsi
Hajrá labradorok!

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr15259582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edy 2008.05.27. 13:18:26

Szia Morzsi!
Nevem Edy 4 honapos törzskönyves szülöktöl származó labardor vagyok és nagy a baj! Múlthét péntek ota folyamatosan hányok és nem akarok inni. A doki néni ( a kecskeméti kis állat orvos) adot nekem antibiotikum szurit meg infuziot. Szombaton ismét megkaptam mindkettőt mert sajnos nem lettem jobban. Ma már kedd van a doki néni azt mondta hogy bármilyen fertőzés lehet és hogy 5 nap alatt derül ki hogy túl élem-e. Tegnap már jobban voltam ettem is egy kis rizst, viszont inni még mindig nem akarok magamtol, de a gazdi kitartóan itat ( fecskendővel szájon át). Azonba ma reggelre becsipásodott a szemem és az orrom is nedves és taknyos. Volt kint a helyi doki bácsi adott inekciót, de nem vagyok jól! Tudtok nekem valamit tanácsolni hogy mi lehet a bajom, vagy hogy mit csináljon velem a gazdi hogy magamtól is igyak, ill. hogy mi lehet ez a fránya csipásodás! Kérlek segítsetek mert a gazdi nagyon félt!
Köszi:
Edy

Zsófi :) 2008.10.07. 12:42:59

szia. nekem van egy ötletem, hovy mi lehet a bajod. Ha a tüneteid a következőek: bágyatság, levertség, láz, étvágytalanság, súlyos hasmenés, akor baktériumos a fertőzésed, ás ha még egy kicsit fiatal is avgy akkor lehet, hogy ÚJSZÜLÖTTEK VÉRFERTŐZÉS okozza a bajaidat. nem tudom pontosan megállapítani a etegségedet merta hoz mindent a legaprób részletig el kéne mondnaid. és ezt a bajt tudom neked ajánlani. a védekezése: fertőtlenítés, a köldökfertőzés megakadályozása. azt nem tudom, hogy miért nem iszol :( sajnálom :S de ha lr tudod részletesebben írni, hogy mi a bajdo akkor talán megtudom mondnai, hogy mi a bajaod, de nagyon talán :S gyógyulj meg hamar!!!!!

VNarcisz 2010.11.19. 16:45:16

Nagyon vicces a bejegyzés!! "mi labradorok nagyon szeretjük megenni a szart"...hm...hát igen...az én Berci kutyusomnak a tyúkkaki a kedvence!:D

Tudja valaki, mi lett Edy kutyával? Olyan szomorú lettem, amikor a bejegyzést olvastam.:( Remélem meggyógyult. A labradornál nincs okosabb és kedvesebb állat a földön.

Berci is volt egyszer beteg. Hányt meg hasmenése volt 2 napig. Nem akart enni se, inni se, így hát elvittük állatorvoshoz. Kapott szurit meg gyógyszert, amit nekünk kellett megetetni vele talán 3 alkalommal. Meggyógyult szerencsére. Az orvos azt mondta, hogy pajzsmirigy-problémája volt, azért nem akart enni, és a duzzanat zavarta a torkát, ez ingerelte hányásra.


süti beállítások módosítása