Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Morzsika te zseni vagy!

2009.10.29. 08:14 - Marketinges

Valóban szuper intelligens egy labrador?

Valóban "csodakutya" a labrador?

Vagy csak Morzsika ilyen nagyon ügyes?

A Gazdim nagyon sokat dícsér engem. Az, hogy "okos vagy" mindíg elhangzik, ha szépen jövök mellette, vagy végrehajtok egy utasítást, vagy egyszerűen csak szeretetből. De sokszor látom a Gazdimat is meglepődni, mert - szerinte - én előre kitalálom a gondolatát. Ebben azért lehet valami. Tudom, hogy Morzsika blogját nem csak labradorok és labrador gazdik olvassák, hanem más fajta kutyák, és más fajta kutya gazdik is. Nem akarom őket megbántani, de be kell lássuk: a labrador valóban rendkívüli képességű kutya. A Gazdim szerint a legrendkívülibb képességünk az empátia. Ez sajnos nem tudom, hogy mit jelent . A kutyaiskolában vagy nem tanították, vagy pont hiányoztam az "e" betűnél.

Szóval, az empátia szót nem ismerem, de a Gazdim szerint, az nagyon jó bennem, hogy pontosan érzem, hogy ő mit akar. Hát ez igaz. Például, amikor séta közben jön egy autó, akkor a Gazdim csettint egyet a nyelvével és én odafutok hozzá. Meg le is ülök, pedig ezért nem is szól külön. Amikor pedig elmegy az autó, akkor a Gazdim megint csettint egyet, és én vidáman folytatom a szimatolást. Séta közben látom is a Gazdim arcán a büszkeséget, meg más gazdik arcán az irigységet.

Lehet, hogy egyesek most elfogultnak tartanak.  Egyesek szerint minden kutya egyenlő, és aki mást mond, az kirekesztő. Én azonban akkor is vállalom: a labrador hihetetlen képességű kutya.  Imádja a gazdáját, mindent megtesz érte, és ezért nagyon könnyen tanul. Morzsika is állandóan ég a vágytól, hogy megtegye amit a Gazdija kér, hogy örömet szerezzen a Gazdijának. És ekkor a Gazdija jogosan mondhatja, hogy "Morzsika, te zseni vagy"! Mert a labrador egy csodakutya!

Hajrá Morzsika, hajrá Labrador!

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr871483119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása