Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Vendég a háznál, és ami ennek kapcsán eszembe jutott

2013.08.23. 16:53 - Marketinges

10 napos vendégségen járt nálunk Blondi, egy golden retriever. El kell ismerni, hogy van valami különleges élmény abban, ha az ember 2 kutyával sétál az erdőben, vagy amikor 2 kutya örül neki a hazaérkeztekor. De most nem erről gondoltam szólni.

Talán a bevezetőből már kiderült: most a Gazdi szólal meg. (de Morzsika egyetértésével)

Úgy is kezdhetném, hogy Morzsika kissé elkényeztetett engem. Annyira hozzászoktam Morzsi engedelmességéhez, hogy kissé zavarodott voltam, amikor az először mentünk sétálni a vendég kutyussal. Hozzászoktam, hogy Morzsika első szóra engedelmeskedik, hogy egyet csettintek és Morzsi odajön, hogy rámutatok az autó csomagtartójára és Morzsika beugrik stb. Blondi - vagy ahogy gyakran neveztük: Blonyesz - nem volt ennyire engedelmes. (na jó, persze az is igaz, hogy nem én vagyok a gazdája)

A lényeg azonban az, hogy zavarodottan vettem észre magamon, hogy pont azokat a hibákat követem el, amik elkerülésére ebben a blogban is többször felhívtuk a figyelmet. 

Többször ismételtem el utasítást, nem voltam mindig következetes stb.

És most jön a lényeg. Nem elég, ha a kutyánkkal csak a minden napi rutinok (séta játék, etetés, stb.) alkalmával foglalkozunk. Pontosabban: Érdemes az engedelmességet, a nehezebb feladatokat időnként úgy gyakorolni, hogy mi is és a négylábú kedvencünk is csak erre figyel. Nincs más zavaró körülmény, csak figyelem és gyakorlás van. A mindennapokban biztosan nem tudunk mindig 100%-ig következetesek lenni, ezért szükséges az újbóli, megerősítő jellegű gyakorlás.   

És végezetül egy kép: Morzsikával és Blonyesszel megyünk kirándulni a Remeteszurdokba. Külön külön is és együtt is: NAGYON ÉDESEK!

Blonyesszal.jpgHajrá Morzsika, Hajrá Labrador!

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr915473666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása