Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Morzsika. Intelligencia és zsiványság

2015.10.25. 08:44 - Marketinges

Címkék: engedelmesség

Ezt el kell mesélnem.

Sajnos nyitva felejtettem a kaput. Azt tudnotok kell, hogy Morzsika nem csak engedelmes, de például sosem megy ki a kapun, amíg engedélyt nem kap rá. Vagy mégis? Ha nincs ott a Gazdi, akkor mégis kimegy?

Egyik este kinéztem az ablakon, és szomorúan tapasztaltam, hogy véletlenül nyitva maradt a kert kapu. Kimentem a kertbe, és még szomorúbban tapasztaltam, hogy Morzsika sehol. Kocsiba vágtam magam és elkezdtem járőrözni a környéken. 10 perc alatt összesen 2 emberrel találkoztam, de sajnos egyikük sem látta Morzsit. Folytattam a keresést, és egyszercsak megláttam Morzsikát, amint a legnagyob nyugalommal, fejét a jellegzetes szimatoló pózban előre hajtva poroszkált. Kipattantam a kocsiból, és rákiáltottam: Morzsi! 

Meglátva engem, a teljes döbbenet látszott az arcán, majd ezerrel elkezdett rohanni hazafele. Utána kiáltottam, hogy jöjjön ide, de nem jött.

Mi történt?

 

Ilyen nincs. Morzsika mindig enedelmeskedik. De ő csak rohant elfele, a haza irányába.

A következő sarkon elé értem. Lobogó füllel robogott és amikor meglátott, akkor próbált kitérni. De itt nem volt menekvés. Határozottan ráparancsoltam, és beparancsoltam a kocsiba. Nagyon szégyellte magát.

És közben megértettem a lelkét.

p1220341.JPG

A következőképpen gondolkodhatott:

Elmegyek otthonról, egy kicsit kóborolok, kalandozom, majd hazamegyek. A Gazdim semmit nem fog ebből megtudni. De közben virsli került a teába. Feltünt a Gazdi. Erre nem volt Morzsinak B terve. Fejvesztve menekült. Próbálta meg ne történtté tenni a szitut. Szerintem ha előbb ért volna haza, akkor "eljátszotta" volna, hogy meg sem történt az eset. 

A kis okos buksijában elkülönül az a valóság amit velem tölt és az amiről én - szerinte - nem tudok. 

Mindenesetre tanulságos.

Van erre megoldásotok?

Náaltok ez hogy' megy?

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr818019433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása