Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Morzsika nyaral!

2009.07.13. 18:37 - Marketinges

A Balaton partjára mentünk a Gazdimmal. Szerintem nagyon klassz hely ez a Balcsi, és nagy butaság, hogy mindenütt kint van a "kutyával belépni tilos" tábla. (még jó, hogy mi nem tartjuk be!)

Újra itt a nyár, és mi nyaralunk. Csak azért kezdtem a mancsommal nyomkodni a billentyűket, mert reklamáló kommenteket kaptam. Oké, bocs. Válaszolni fogok a kérdésekre, de most szabin vagyunk. Egy labrador is lehet szabin! Sőt! Egy labrador is lazíthat néha! Meg azután: egy labradorra is ráfér a pihenés! És szerintem még: egy labrador is mehet nyaralni.

A Gazdimmal triatlonozunk. Ő biciklizik, én meg futok és úszom. Ez a Morzsi triatlon. (ezt én találtam ki! Labrador szabadalom) A hattyúknak egy picit stresszesebb az életük amikor feléjük úszom, de ennyit vállalnia kell egy vizi szárnyasnak.

Szerencsére reggel még senkit nem zavarunk a parton (a hattyúkat leszáítva) és a Gazdim korán kelő, így fittnesz, wellnesz és egyéb divatos baromság helyett futunk, úszunk, vidámak vagyunk, nyaralunk.

Jövő héten jelentkezem, és válaszolok az aggódó Gazdik okos kérdéseire. (persze egy-két jókívánság, "pihenj jól Morzsi" stb az jól esne. Addig is:

Hajrá Morzsika, Hajrá Labrador!

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr821244259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása