Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Mikor válasszunk magunknak labradort?

2007.11.27. 14:27 - Marketinges

Címkék: kutya labrador kiskutya retriever kölyök kutya

Kiskutyát, de azonnal!


Hát igen. Itt kezdődnek a bajok. Ha eldöntöttük, hogy kiskutyust akarunk, akkor könnyen beleszaladunk egy zsákutcába:

Az összes kiskölyök nagyon édes! Egyszerűen nem lehet nekik ellenállni.

Gyönyörűek, kedvesek, játékosak, jól érzik magukat az emberrel. Én is nagyon édes kiskölyök voltam.
A probléma csak az, hogy egy labradort 10-15 évre választ magának az ember. Nem szabad az első benyomás alapján fogni és hazaszaladni velünk.
Nagyon kérek minden gazdi jelöltet: csak akkor vegye meg valamelyik fajta testvéremet, ha elszánta magát, hogy mostantól tud is vele foglalkozni!
A labrador nagyon jó természetű kutya. Nem azért mondom mert én is labrador vagyok, hanem mert tényleg így van. Tegye fel a mancsát, aki másként gondolja. Senki. Ugye?
Szóval: mi labradorok nagyon jó természetű kutyák vagyunk, de sokat kell velünk foglalkozni. Sajnálom. ez van. Szeretjük az embert. Szükségünk van a társaságára.
Cserébe viszont hűséges, okos, figyelmes társai leszünk a Gazdinknak egy életen át.
..és hogyan válasszunk? Legközelebb erről fogok vakkantgatni, de addig is egy tanács:
Egy alomban vannak domináns és félénk egyedek. A domináns egyedet azért választják sokan, mert az nyomul az emberre. Nem tud betelni a játékkal, simogatással. A félénket meg azért választják, mert az olyan kis szeretetre éhes. Egyik sem jó döntés. A legjobb döntés a kettő között van. A legszerencsésebb egyed (én is ilyen voltam) amelyik nem löki fel a testvéreit, de őt sem tudják elzavarni.

A többi tudnivalóról legközelebb. Most megyek szimatolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr78244324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kővágó Zsófia smiley 2008.10.08. 11:05:10

szia Morzsi :)

azt szeretném kérdezni, hogy ha én agility-zni szetenék majd a labimmal akkor is meg kell felelni-e azoknka az előírásoknak mint ami a kiállításokhoz kelenek.( feketepigmant, stb) ?

Kriszti♥ 2009.04.25. 11:13:29

Szió, Morzsi!
Az én KLabrador kutyusom eléggé hiperaktív, nem is volna nagy baj csak lökdös össze-vissza! mit csináljak?

Kriszti♥ 2009.04.25. 11:14:57

És hogyan szoktassam rá a pórázra, mindent megrág még a lánc pórázt is! Na,. mit tegyek? :$

Kati_Mama 2009.06.26. 21:20:15

Szia!
Az én kutyám [Brutusz(Labrador retriever,fiu kutya) 4 hónapos,és nagyon agresszív.Nagyon erőteljesen harap, és nem játékból!
Először még nyalogat aztán neki áll harapdálni,és van olyan is mikor rájön az 5 perc és akkor teljesen bevadul!Teljesn kétségbe vagyok esve!Reménykedhetek még abban,hogy a későbbiekben megváltozik?
Mit Javasolsz,mit tegyek?Vagy ha esetleg én rontottam el valamit,akkor mit?
Kérlek válaszolj!
Szia!

Tdizsolt 2010.03.22. 20:11:25

Szia Morzsi!
Családommal hamarosan tervezzük egy Labrador kutyus "vételét".
Azért esett Őrá a választás,mert imádni való,gyermek és család szerető,gyönyörű és okos kutyafaj.A család tartozéka a két éves fiúnk is,már miatta is előnyt élvez a Labrador.
A kérdésem ezzel kapcsolatban a következő lenne:
Mire kell,érdemes odafigyelni a kutyussal kapcsolatban,mielőtt a végleges döntést meghozzuk(vásárlással kapcsolatos buktatók,stb).Ő lenne az első blöki a családban,de ez semmiben sem korlátoz minket(hatalmas kert,kutyák és háziállatok iránti imádat a család minden tagjánál).Mindenképp fiatal,ha lehet kölyök kutyát szeretnénk.
Válaszodat,tanácsodat előre is köszönöm!
Üdv:Zsolt


süti beállítások módosítása