Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Miért ugatja meg a kutya a postást?

2011.08.16. 14:18 - Marketinges

... és miért nem a postás ugatja meg a kutyát?

Morzsika bizonytalan területre kalandozik. Úgy vettem észre, hogy sok ember (ha valaki nem tudná, akkor a Morzsi szótár szerint az ember egy Gazdira valamelyest hasonlító lény, aki sokkal kevésbé érdekes mint a Gazdi, de több van belőle) szeretné tudni, hogy miért ugatnak a kutyusok, ha postás közelít. Ha engem kérdeznek, akkor a válaszom: Nem tudom. Én speciel nem ugatok. Szeretem a postás nénit, aki meg szokott simogatni, meg dögönyözni. Miért ugatnék?

De a Gazdim azt mondta, hogy ez nem válasz, nézzek utána. (A Gazdim tanácsadóként dolgozik. Neki mindenre kell választ adnia.)

Ezek után már meg se mertem kérdezni, hogy ő vajon tudja-e, hogy a postás miért nem ugatja meg a labradorokat.

De.....UTÁNANÉZTEM.

Nem megerősített információk szerint, több kutya is azért ugatja meg a derék nagytáskásokat, mert amikor először, idegenként közelítenek, akkor egyszerű terület védelmi okokból adnak ki hangjelzést. (vau-vau). És a dolog működik. Táskás ember el!

Újra jön, újra vau-vau, újra el. Ez jó móka.

Másnap már várják, mikor jön. Győzelem! MINDIG ELMEGY!

Hát ezért.

Ha valakinek más a véleménye, akkor ...

...lehet, hogy neki van igaza. De azért írja meg nekünk.

Hajrá Morzsika Hajrá Labrador!

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr823157933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása