Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Morzsika pofont kapott

2010.07.20. 14:52 - Marketinges

Címkék: pofon engedetlenség

Morzsika kapott egy nagy pofont a Gazdijától! Nahát! Hogy lehet ez?

Tényleg meglepődtem, mert a Gazdim nem szokott megverni, sőt! Gyakran hangoztatta, hogy teljesen fölösleges egy kutyát - különösen egy Labadort - megverni. Éppen elegendő, ha szigorúan leszúrjuk, ha véletlenül valami rosszat csinálnánk.

Akkor mi történt?

A dolog úgy kezdődött, hogy a séta közben van egy hely, ahol mindig találok valami kaja maradékot. Valaki odadobál csontokat, cafatokat. A Gazdim nagyon haragszik ha ebből eszem, ezért ha arra járunk, akkor már előre szól, hogy ne menjek oda. Tegnap is szólt, de én alkalmi süketséget tetettem, bár ez már máskor sem jött be. 

Szóval nem engedelmeskedtem. Nem szép dolog. Erre a Gazdim odajött, és lekevert nekem egy nagy pofont. Utána lábhoz tartással mentünk haza.

Hát ez volt.

Kiváncsi vagyok a véleményetekre.

Hajrá Morzsika Hajrá Labrador!

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr662163800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blory 2010.08.04. 09:53:00

Nem mondom hogy nalunk is nem csattant el pofon az elejen de most mar nincs szukseg ra. El lehet egy labradorral beszelgetni ugy hogy par napig makacssagaba meg kerul is ugy megsertodik :) De utana jon hogy

cilke · http://szalaycili.com/ 2011.10.21. 13:15:21

hát, Morzsi, azt kell mondjam, erre jól rákef...
én, mondjuk, nem vágtalak volna nyakon, mert mindennemű erőszakot csípőből elutasítok... na, ezt persze, nem azért mondom, hogy nálam jobb sorod lenne...;)
de most komolyan! a füledet kicsit én is megcimbáltam volna, ahogy anyád tette annak idején... sztem abból értenél...
mégiscsak rend a lelke mindennek!
ne zabálj összevissza meg mindent, mert egyszer vmi komoly gondod lesz ebből!
tessék a gazdidnak szót fogadni! jót akar! szeret!


süti beállítások módosítása