Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Morzsika is nagyon várta már a tavaszt

2011.03.23. 12:16 - Marketinges

Címkék: fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr492764632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timka és Bella 2011.04.11. 11:02:45

Szia Morzsika és Gazdija!

Kerestem a blogon az "ivartalanítás" bejegyzést, de nem találtam, pedig egy olyan utalást olvastam valahol, amire arra mertem következtetni,hogy Morzsika te is ivartalanított vagy.
Tegnap nagylány lett Bellám is, így lassan megérik a rutinműtétre, és szeretnék érdeklődni, hogy ebben a témában milyen tapasztalataitok vannak: műtét utáni teendők, hol meddig lábadozzon egy kertben élő kutyus, higiénia, változott-e a habitusa a kutyusnak a műtét után, pro kontrák?

Előre is köszönöm a válaszokat!!!! Hajrá labradorok!! :D

Marketinges · http://labrador.blog.hu 2011.04.11. 11:17:02

@Timka és Bella:

Kedves Timka és Bella!

Köszönöm a kérdést, hamarosan részletesen válaszolok.

Morzsi


süti beállítások módosítása