Morzsika e-vakkantásai

Én egy aranyos labrador vagyok és itt olvashatók az e- vakkantásaim. Gazdiknak és gazdi jelölteknek egyaránt szólok. És persze: ez a blog nem jött volna létre, ha nincs a Gazdim. Néha ő is hozzászól.

Morzsika a Facebookon

Legfrissebb vakkantásaim

Kinevetett a Gazdim!

2011.02.11. 14:35 - Marketinges

Kinevetett, illetve azt mondta, hogy azért nevetett mert olyan aranyos kis mafla vagyok! Meg, hogy könnyen csőbe lehet engem húzni. 

Nálunk az a szokás, hogy a Gazdim, séta előtt, elkészíti a kajámat. Beteszi a tálkámba, amitől én persze teljesen transzban vagyok. De ekkor még nem ehetek, mert előbb sétálni megyünk. Azt mondja a Gazdim, hogy séta előtt nem jó enni, mert a rohangálás előtt ne terheljük meg a gyomrot. (lehet ebben valami)

Amikor azonban már haza felé tarunk, akkor én előre szaladok, és a kertkapunál várom a Gazdimat. (már nagyon ennék)

Na erre a Gazdim (kb 80 méterről) odakiabál nekem: "Morzsi. Hozzám!" Erre nincs mit tenni: rohanok hozzá. A fülem lobog, szedem a lábam, szépen leülök elé, majd "lábhoz" ülök. Ő megdicsér, majd mondja, hogy "mehetsz". Erre megint eszeveszetten rohanok a kapuhoz. Erre a Gazdám: "Morzsi. Hozzám!" Igaz, hogy most már csak ötven méter a táv, de azért mégis! Én persze futok, kicsit értetlenkedés látszik labrador szemeimben.

A Gazdim nevet. Morzsika, Te olyan aranyos kis mafla labrador vagy! De imádlak. És ez így megy.

Végre hazaérünk, én skerázok a tálkámhoz, leülök előtte, és várom hogy a Gazdim ezt mondja: "Tied!"

Ekkor végre ehetek.

A Gazdim meg nevet és megsimogat.

Hajrá Gazdim, Hajrá Labrador!

A bejegyzés trackback címe:

https://labrador.blog.hu/api/trackback/id/tr192653963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása